Založ si blog

Koho si zvolíme.

Dnes sa na pravda.sk objavila anketa s otázkou, že „Koho budete voliť v predčasných voľbách?“ Pozrel som si výsledky a hľa – Smer 34%, SaS 35% ! Zvyšok bol percentuálne nezaujímavý.
Neviem ako dlho tá anketa na stránke bola, ale tento výsledok rozhodne nekorešpoduje s poslednými prieskumami (a to beriem do úvahy aj udalosti posledných dní) a už vôbec nie s tým čo čítam v diskusných príspevkoch, či blogoch.
Tak som sa zamyslel, že čo majú tieto čísla znamenať.

1. Hlasujúcich nie je zatiaľ tak veľa a výsledky sú skreslené.

2. Recesisti si zgustli 🙂

3. Tí čo hlasovali sú presvedčení, že SaS je práve ten subjekt, ktorý by mal u nás vládnuť.

Keď som si prečítal pár názorov na tema.pravda.sk (http://tema.pravda.sk/Tema/ako-budete-hlasovat-v-predcasnych-volbach-779.aspx) , tak potencionálni voliči SaS argumentujú predovšetkým tým, že budú voliť Sulíka, pretože si stojí za slovom. Rôznymi slovami, alebo medzi riadkami to tam prezentoval skoro každý sympatizant SaS.

Nuž teda, milí voliči SaS.
Stáť si za slovom, dodržať sľub, alebo nechcieť zmeniť názor NEROVNÁ SA rozumieť ľuďom, rozumieť ich potrebám, vedieť riešiť ich problémy.
Sulíkovci demagogicky prezentujú svoj nesúhlas s eurovalom ako zácharnu peňazí daňovníkov, na čo im dosť veľa ľudí (zatiaľ) naletelo a považuje ich za hrdinov bojujúcich s veternými mlynmi EÚ. Sú nepochopení, odstrčení chudáci, ktorým ublížili ich vlastní partneri ( a samozrejme aj Fico, pretože formulka „LEBOFICO“ je tuším prvým bodom stanov SaS).
Pritom ako keby nik nevidel ten diletantizmus a amatérsky prístup k politike, ktorý hraničí s infantilnosťou. Veď o čo by malo ísť politikovi? Podľa mňa (aj podľa múdrych kníh) je politik voleným zástupcom ľudu, ktorý presadzuje jeho záujmy a vytvára v rámci svojich právomocí vhodné podmienky, pre život týchto ľudí. Ak som teda politik Sulík, tak by som mal chcieť aby sa občania na Slovensku mali dobre a mal by som vedieť, že ak nepodporím euroval, tak ho podporí niekto iný a ja tým dosiahnem len to, že potopím vládu, s ktoru som chcel presadzovať svoje sľuby a aj tak Slovensko o tie miliardy príde. To, že je systém eurovalu zlý nezmení ani politik Sulík, ani Radičová, ani Fico.

To čo predviedol Sulík v posledných dňoch mi vôbec nepripadá ako hrdinstvo, či „chlapský“ postoj. Je to skôr ješitnosť, arogancia a hlúposť. A myslím, že tieto vlastnosti sú veľmi dobré čitateľné aj z jeho vyjadrení i z jeho výrazu, ktorým to prezentuje.

Dúfam ,milí voliči, že sa nenecháte zmiasť siláckymi a spasiteľskými rečami a že pri voľbách v marci 2012 budeme voliť s už vychaldnutými emóciami z tejto eurovalovej traumy.

P.S.: Pre všetkých mojich oponentov: nevolil som Fica, nepodporujem euroval, nie som podporovateľom spolkov typu EÚ… Nezáleží mi, či bude vládnuť pravica, či ľavica (aj keď ja už viem koho budem voliť). Záleží mi na tom, či ľudia pri moci robia niečo pre mňa, pre moju rodinu, pre našu budúcnosť.

Otvorený list pánovi Beblavému.

15.03.2016

Vážení pán Beblavý! Som voličom strany Sieť a tiež jedným z tých, ktorí vás “krúžkovali”. Chcel by som sa vám pripomenúť, ako váš volič, aby ste nezabudli aj na moje záujmy a dovolím si tvrdiť, že sú to záujmy veľkej skupiny vašich voličov. Ak pokladáte za zradu na voličoch to, že vaša strana vstúpi do koalície so Smerom, tak vám chcem povedať, že ja sa [...]

Pozor na želania, mohli by sa splniť.

05.02.2016

V čase eskalácie ukrajinskej krízy, keď Krym prešiel pod správu Ruska a na východe Ukrajiny začínali prvé ozbrojené zrážky, prebehla v Slovenskom rozhlase diskusia o situácii na Ukrajine, v ktorej sa analytici a politológovia vyjadrovali aj k osobe a postaveniu Putina. V rámci rozoberaných možností riešenia situácie a medzinárodnej krízy padol aj nápad, že by sa západ [...]

Byť prezidentom všetkých občanov je ťažké

20.08.2015

Tak nám náš pán „JaDámDoPoriadkuZdravotníctvo“ zase raz ukázal ako je to vodu kázať a víno piť. To sme sa napočúvali v predvolebnej kampani ako tu dá do poriadku to čo najviac trápi občanov a oháňal sa zdravotníctvom a zdravotnou starostlivosťou ako svojou bojovou vlajkou. Darmo mu oponenti vyčítali, že z prezidentského postu nič nezmení, darmo sme my, [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 37188x
Priemerná čítanosť článkov: 2861x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy